Nils Kuipers
Eigenaar
Online opvallen is als blaarvrij de finish halen bij de Nijmeegse 4-daagse: je hebt de juiste strategie en tools nodig. Zo is het ook met Lopen Zonder Blaren: één van onze klanten die wij op de online kaart hebben gezet met een doordachte strategie. En nu vraag je je vast af: hoe krijgen we het voor elkaar dat mensen een plukje Loperswol in hun schoenen stoppen om die vervelende blaren te voorkomen? In deze case vertellen we je precies hoe we dat doen.
Of je nu loopt, hiked, of gewoon veel op je benen staat; iedereen krijgt wel eens te maken met blaren of pijnlijke plekken. Zelfs al heb je de perfecte schoenen van het merk der merken, dan nog kun je te maken krijgen met blaren. Maar wat blijkt: de oplossing is simpeler dan je denkt: Loperswol. Dit spul komt recht van het schaap, puur natuur, en doet wonderen voor je voeten. Het bevat lanoline (een soort schapenvet) dat je huid verzacht en blaren voorkomt. De wol vermindert ook de wrijving in je schoen, waardoor je een zacht kussentje voor je voeten krijgt. Maar hoe zorgen we ervoor dat mensen echt gaan geloven in de kracht van een simpel stukje wol voor hun voeten, om die vervelende blaren te voorkomen? Dat verhaal vertellen we hieronder.
Nederland was eerst aan de beurt. Met succesvolle Google Ads campagnes hebben we ‘Lopen Zonder Blaren’ op de kaart gezet. Maar waarom stoppen bij de grens? Precies, daarom niet. Daarom zijn we ook in België en Duitsland gestart met adverteren, compleet met aparte websites voor elke markt (Schmerzfreie Füße voor onze Duitse oosterburen en Wandelen Zonder Blaren voor de Belgen). Tja, blaren komen óók voor buiten Nederland.
Wanneer we het hebben over onze Google Ads campagnes, dan draait het allemaal om de juiste woorden. ‘Blaren voorkomen’ en ‘pijnlijke voeten wandelen’ zijn slechts een paar voorbeelden van de zoektermen waarop we adverteren. Door deze specifieke termen te gebruiken, richten we ons op mensen die actief op zoek zijn naar oplossingen voor hun voetproblemen.
Elke maand knallen we er SEO-artikelen uit voor Lopen Zonder Blaren, volgens de ‘They Ask, You Answer’ methode. Dit houdt in dat we luisteren naar de vragen van klanten en hier direct antwoord op geven via onze content. Zo simpel is het. Door de juiste vragen te beantwoorden, trekken we niet alleen meer bezoekers, maar ook de juiste bezoekers. Mensen die echt geïnteresseerd zijn in het voorkomen van blaren, vinden bij Lopen Zonder Blaren de antwoorden (en natuurlijk de wol).
Lopen Zonder Blaren verkoopt dus Loperswol tegen blaren. Over dit onderwerp valt enorm veel te vertellen als je je verplaatst in hun potentiële klant. Zo zou iemand zomaar de volgende vragen kunnen hebben over het gebruiken van Loperswol:
– Waarom is Schapenwol goed voor je huid?
– Hoe voorkom je blaren?
– Welke blaren mag je niet doorprikken?
– Wat te doen tegen blaren op je voeten?
– Wat kun je doen tegen hielspoor?
– Likdoorn verwijderen: hoe doe je dat?
Dit soort vragen behandelen wij in onze seo artikelen. Allemaal met één belangrijk uitgangspunt: de klant. Want, door je te verdiepen in je klant en diens behoeften, kun je waardevolle content creëren die aansluit bij zoekintenties.
Ook voor de Belgische website schrijven we elke maand SEO-content. Veel van de Nederlandse artikelen krijgen een kleine make-over zodat ze ook geschikt zijn voor de Belgische website. Zo zorgen we er met redigeren voor dat de boodschap overal luid en duidelijk is: loop voortaan zonder blaren!
We hebben óók nog doelgerichte advertentiecampagnes opgezet in Facebook en Instagram. Zowel in Nederland, België als Duitsland hebben we de advertenties van Lopen Zonder Blaren ingesteld. Met advertenties op maat voor elk land zorgen we ervoor dat niemand last hoeft te hebben van blaren, ongeacht waar ze vandaan komen of welke taal ze spreken.
onze klanten zijn, door hun vragen te beantwoorden voordat ze gesteld worden. Met SEO, social media, en Google Ads hebben we Lopen Zonder Blaren niet alleen op de kaart gezet, maar óók in de harten (en schoenen) van vele tevreden klanten.
Enne als je ooit weer een blaar hebt, weet je waar je moet zijn!
Wil jij meer bezoekers, klanten, verkopen of aanvragen dan óóit tevoren? Dat snappen we. Neem contact met ons op om samen te bekijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen! ad your service werkt namelijk voor iedereen.
Eigenaar