koffie-laptop-notitieblok-sea-specialist

Een SEA specialist nodig? Daarmee kunnen we je helpen!

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

Wil je meer verkeer naar je website maar weet je niet hoe? Dan is het tijd om eens naar je SEA te kijken samen met een SEA specialist. SEA is een manier om te adverteren binnen zoekmachines. De grootste kanalen om te adverteren zijn op dit moment Google en Bing. Maar, de ontwikkelingen gaan snel en het opzetten […]

READ more
google-ads-keyword-planner-op-computer

Google Ads Keyword Planner: zo werkt deze tool

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

Ga je een advertentie instellen in Google Ads, dan wil je natuurlijk wel weten waar de gebruiker van de zoekmachine precies naar zoekt. Daar is de Google Ads Keyword Planner voor bedoeld: je kunt hier zoekwoorden invullen, waarna je te zien krijgt hoe deze presteren in de zin van zoekvolume, concurrentie en de concurrerende biedingen […]

READ more
online-marketing-laptop-en-telefoon

Online marketing: waarom elk bedrijf erin zou moeten investeren

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

Online marketing gaat over het overbrengen van een boodschap op het internet met als doel klanten te werven. Je kunt het op talloze manieren toepassen. Om klanten te bereiken, kun je ervoor zorgen dat de content op jouw kanalen goed is om zo bezoekers te trekken. Ook kun je ervoor kiezen om bijvoorbeeld Google of […]

READ more
keyword-hero-seo-tool-platform-op-laptop

Je SEO verbeteren? Installeer Keyword Hero!

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

Waar Google Analytics eindigt, gaat Keyword Hero verder. Deze tool zoekt voor jou uit op welke zoekwoorden je website gevonden wordt en wat de kwaliteit van het verkeer is. Helemaal handig, je probeert het zelf uit met de gratis versie. En hier kom je al best ver mee. Wil je weten hoe de tool precies werkt? […]

READ more
man-op-computer

Wat zijn de verschillen tussen SEO en SEA?

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

Voor een succesvolle online marketingstrategie zijn SEO en SEA cruciaal. Met beide technieken kun je scoren in Google of andere zoekmachines. Hoewel SEO en SEA op sommige vlakken van elkaar verschillen, zijn de strategieën onlosmakelijk met elkaar verbonden. Hierom zijn de technieken voor iedere onderneming van belang, anders doet je concurrent het wel. Search Engine Marketing (SEM) wordt als overkoepelende […]

READ more

De nieuwe extensie van Google Ads: de image extensie

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

Google is steeds bezig met het uitbreiden van zijn lijst met advertentie-extensies om adverteerders extra opties te bieden om hun advertenties te verbeteren. Een van Google’s nieuwste extensies – die zich nog in de ontwikkelfase bevindt – zijn de zogeheten Image extensies, ofwel afbeelding extensies. Microsoft Ads kent de tool al, dus Google Ads kon uiteraard niet […]

READ more
google-analytics-4-platform-en-logo

Google Analytics 4 instellen: hoe doe je dat?

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

Alles is aan verandering onderhevig. De wereld om ons heen verandert constant en wij zelf veranderen ook. Zelfs Google Analytics verandert. Het is om duizelig van te worden… Maar, geen stress: ad your service to the rescue! Bereid je samen met ons voor op de toekomst. Het is immers hoog tijd om alvast over te stappen naar […]

READ more
vrouw-werkt-op-laptop

Een landingspagina: wat is het en hoe werkt het?

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

Wat is een landingspagina? Om te weten hoe je een succesvolle landingspagina maakt, is het handig om eerst te weten wat een het precies is. Dat leggen we graag aan je uit. Een landingspagina is namelijk de pagina op een website waar bezoekers op landen via bijvoorbeeld een zoekmachine, advertentie, mailing of social media. Het […]

READ more
laptop-bril-koffie-notitieboek

Versterk je online marketing strategie met het See, Think, Do, Care-model

Posted on March 1st, 2024 by Nicole

De customer journey is de reis die een klant aflegt vanaf het eerste contactmoment tot aan de aankoop. Het laat zien welke stappen klanten zetten in de verschillende fases waarin zij contact hebben met jouw bedrijf. Een manier om de customer journey in kaart te brengen is aan de hand van het See, Think, Do, Care-model, afgekort STDC, […]

READ more