facebook-campagne

Hoe maak je effectieve Facebook campagnes?

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

Adverteren op Facebook: wie doet het niet? Het is een enorm populair marketingmiddel onder ondernemers en marketeers. En dat is ook niet zo gek, want met twee miljard gebruikers en gemiddeld 50 minuten app-gebruik per dag is Facebook hét medium om je doelgroep te bereiken. Facebook is geschikt om bedrijven, groot of klein, te promoten. […]

READ more
google-mijn-bedrijf-profiel-op-google-van-ad-your-service

Google Mijn Bedrijf inrichten en beheren

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

Wat is Google Mijn Bedrijf? Google Mijn Bedrijf is een tool van Google waarmee bedrijven hun zichtbaarheid kunnen vergroten op websites van Google, zoals Google Zoeken en Google Maps. Google Mijn Bedrijf inrichten en beheren doe je zelf. Zo kun je informatie over jouw bedrijf delen met klanten. Denk aan de locatie van jouw bedrijf, […]

READ more
facebook-adverteren-op-telefoon

Facebook Pixel: wat is het en wat kan het voor jouw bedrijf betekenen?

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

Wanneer je wilt gaan adverteren op Facebook, dan heb je een Facebook Pixel nodig. Maar wat is dat precies? Dit is een code die bijhoudt welke pagina’s jouw websitebezoekers bekijken. Met de gegevens van de Facebook Pixel kun jij verschillende acties ondernemen omtrent jouw online marketing, zoals remarketing, waarbij je opnieuw jouw product of bedrijf […]

READ more
ecommerce-shopify-website-optimaliseren

E-commerce tracking instellen voor Google Analytics 4 met Woocommerce en Google Tag Manager

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

Als je producten verkoopt via een webshop wil je natuurlijk graag weten hoeveel producten dat zijn en hoeveel omzet het uiteindelijk heeft opgeleverd. Om deze data inzichtelijk te krijgen heb je allereerst een Google Analytics 4-account nodig. Maar om deze data überhaupt vanaf je webshop naar Google Analytic 4 te sturen moet je e-commerce tracking […]

READ more
google-search-console-insights-op-telefoon

Nieuw van Google: Search Console Insights

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

Google Search Console Insights is een gloednieuwe tool van het Google Web Creators- team. De tool richt zich he tbegrijpelijker maken van content prestaties in één oogopslag. Het combineert gegevens van Google Search Console en Google Analytics voor een gebruiksvriendelijk overzicht van belangrijke statistieken. Het afgelopen halfjaar is de tool uitvoerig getest door een selecte […]

READ more
google-ads-extensies

Waarom je SEA wil uitbesteden

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

Wil je adverteren in zoekmachines zoals Google, maar weet je niet waar je moet beginnen? Hieronder vertellen we je meer over hoe je SEA goed kunt uitbesteden. SEA uitbesteden: adverteren in zoekmachines SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel: het adverteren in zoekmachines of zoekmachinemarketing. Door het inzetten van deze advertenties wordt jouw website sneller gevonden in zoekmachines. Je scoort […]

READ more
laptop-en-koffie-seo-specialist

Zoek je een SEO specialist in Amsterdam? Daarmee kunnen we je helpen

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

SEO is essentieel wanneer je een duurzame online strategie wil genereren voor de website van jouw brand of bedrijf. De meeste mensen starten hun zoektocht naar een product, dienst of bedrijf in een zoekmachine. Ook wanneer men een aankoop offline doet. Wij zijn een online marketingbureau en kunnen als SEO specialist in Amsterdam je helpen met deze […]

READ more
google-chrome-applicatie-op-telefoon

Google Chrome stopt met trackingcookies, wat betekent dit voor online marketing?

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

Update: Google ziet definitief af van het plan om trackingcookies uit Chrome te verwijderen. Google kondigde eerder aan dat we geen trackingcookies meer kunnen verwachten in de browser Google Chrome. Dit beleid zou in 2022 ingevoerd worden, maar wordt nu verschoven naar 2023. Google treedt daarmee in de voetsporen van de webbrowsers van Apple en […]

READ more

The future is coming: Google Analytics 4!

Posted on maart 4th, 2024 by Demy

We kunnen er niet meer omheen. We leven en werken in een nieuwe realiteit. Alles verandert: het gedrag van internetgebruikers, de behoeften en wensen van je doelgroep, de behoeftes van bedrijven, de manieren waarop bedrijven met gegevens omgaan en zo ook Google Analytics. De huidige Google Analytics aanpak werkt namelijk niet meer. En al helemaal niet […]

READ more