Nils Kuipers
Eigenaar
Hypotheekdocumenten staan bekend als één van de ingewikkeldste stukken tekst die je kunt tegenkomen. 50PlusHypotheek is daar volledig van bewust. Zij begrijpen dat informatie over hypotheken voor 50-plussers veel helderder gepresenteerd moet worden. Belangrijk dus dat juíste deze hypotheekadviseur online opvalt. Maar… In Amsterdam, waar iedereen wel een hypotheekadviseur kent of er één is, vraag je je misschien af: hoe valt 50PlusHypotheek op? Nou, zo doen we dat:
Bij SEO is alles erop gericht om hoger in Google te komen. Dit vergroot de kans dat 50-plussers 50PlusHypotheek vinden en bezoeken. Maar ja, dan moet je wel weten waar deze gebruikers op zoeken én welke zoekwoorden goed scoren. Met alleen het zoekwoord ‘hypotheek’ ga je als Amsterdamse hypotheekadviseur bijvoorbeeld de oorlog niet winnen.
Om er achter te komen welke zoekwoorden 50PlusHypotheek de meeste kans op succes bieden, voeren we maandelijks een zoekwoordenonderzoek uit. Elke maand zetten we twee makkelijk te begrijpen, actuele artikelen online. Die gaan over alles wat je moet weten als je een huis wilt kopen of verkopen, of als je een nieuwe hypotheek overweegt. Google houdt van informatie die klopt en relevant is. Dus, we richten ons op onderwerpen die nu leven, zoals de laatste stand van de AOW-bedragen of hoe je overwaarde belasting berekent voor 2024. Dit zorgt ervoor dat als mensen googelen, ze 50PlusHypotheek meteen vinden.
Hoe zorg je ervoor dat jouw advieskantoor in een concurrerende markt goed zichtbaar is in Google? Dat jouw verhalen zo hoog mogelijk staan in de zoekresultaten? Dan moet je meer doen dan alleen nieuwe artikelen schrijven. Daarom geven we de bestaande artikelen regelmatig een update. Want tja, in 2024 zit niemand meer te wachten op de AOW-cijfers van 2021, toch? De wereld verandert snel, en gebruikers willen weten wat er nú speelt. Door alle content fris te houden, zorgen we ervoor dat de info klopt en up-to-date is.
Daarnaast delen we onze geschreven content op Facebook. Dit is niet alleen goed voor de zichtbaarheid, maar helpt ook om backlinks te verzamelen. Backlinks zijn links van andere websites naar die van ons, en Google ziet dit als een teken van vertrouwen. Dit helpt 50PlusHypotheek hoger te scoren in de zoekresultaten.
Wat betreft 50PlusHypotheek snappen we ook dat ouderen niet altijd zin hebben om door een hoop gedoe te worstelen als je iets online zoekt. Daarom zetten we ook flink in op zoekmachine advertenties. Het handige hiervan? We laten meteen in de advertenties zien dat je gratis een online scan kan doen. Zo check je makkelijk wat financieel mogelijk is.
Deze advertenties werken goed. Je zoekt iets over hypotheken, en hoppa, daar staat 50PlusHypotheek, bovenaan je scherm. Dat betekent dat we er zijn op het moment dat 50-plussers ze nodig hebben. En tja, omdat we het over gratis hebben, klikken mensen sneller door. We blijven Nederlanders, he? 😉 Meer 50-plussers klikken, vullen de scan in en komen erachter wat de adviseurs van 50PlusHypotheekvoor ze kunnen betekenen. Handig!
Wij raden altijd een combinatie van SEO en SEA aan, omdat we op die manier werken aan succes op de lange én korte termijn.
Pfff… Waarom al deze moeite? Omdat het kopen van een huis of het kiezen van de juiste hypotheek grote beslissingen zijn, zéker nu. En óók voor 50-plussers. De huizenprijzen en de rente veranderen constant. Dit zorgt voor veel vragen, al helemaal bij ouderen die nadenken over de overwaarde van hun huis. Dus daar heb je het. Zo maakt 50PlusHypotheek het verschil in de online wereld voor 50-plussers die zoeken naar heldere en bruikbare informatie over hypotheken.
Heb je als financiële onderneming nog niets met online marketing gedaan en herken je de “Geen tijd, geen inspiratie”-gedachten? Dan is het tijd om in actie te komen. Neem gerust contact op, we helpen je graag verder.
Wil jij meer bezoekers, klanten, verkopen of aanvragen dan óóit tevoren? Dat snappen we. Neem contact met ons op om samen te bekijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen! ad your service werkt namelijk voor iedereen.
Eigenaar